15 Ekim 2012 Pazartesi

İlk Mim Heyecanı...

Eveeeeet,
Sonunda bu heyecanı bende yaşıyorum, çünkü mim'lendim ben!
Tatlı bloggerım Zeynep'in Sandığı bana Okuma Köşesi'ni paslamış, bende zevkle ve birazda kitaplığımın dağınıklığıyla karşınızdayım... Neden düzensiz sorusuna gelince, yeni yerleştirilen bir odada rahatsızlığımın geçip de düzenlenmesini sabırla bekliyor, tabiki bende...
Ve n'olur, lütfen, hatta tüm insani yardım çağırısına ilişkin cümlelerin arka arkaya sıralandığını düşünüp bana dua eder misiniz? Çünkü omuriliğimin kafamın tepe noktasından bir kağıt gibi ortadan ikiye ayrıldığını hissetmeme neden olacak kadar rahatsızım :S

Ve gelelim evimin en rahat okuma köşesine =)

Tataaaaaam =)

Edi ile Büdü'nün sizlere selamlarını iletmezsem olmaz...

Hani 
ah bir 18 olsam dediğim dönemlerde 
hangi boyuta geçeceğimi heyecanla merak ettiğim zamanlardaki gibi, 
30 umda ahhh bir mimlensem diyerek geçiştirdiğim günlerin vuslatına erdim sonunda...

Sevgiyle ve sağlıcakla kalın,

Çok çok öptüm! =)

Hamiş:
Pasladığım Mimlere gelince,




10 yorum:

  1. En kısa zamanda sağlığına kavuşursun inş.Çok çok geçmiş olsun.Edi ile Büdü' ye bayıldım.Köşen de pek bir rahat görünüyor, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜRLER...
    BU ARADA KOLTUĞUN EN AZ BENİMKİ KADAR RAHAT GÖRÜNÜYOR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candır o koltuk =) asıl ben tşk ederim canım...
      öptüm ;)

      Sil
  3. Koltuğun rengi 'bir gün evim olursa eğer' diye düşündüğümde kafamda belirgin olan tek şey :) veee çok geçmiş olsun, allah acil şifalar versin inşallah :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım... herşeyin en güzeli senin olsun...
      sevgiyle,

      Sil
  4. canım öncelikle geçmiş olsun, sağlığına kavuşursun umarım en kısa zamanda. Mimi cevapladım canım :)

    http://nrmnozata.blogspot.com/2012/10/mim-vol3.html?showComment=1350394912152#c8789971771874899152

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı geceler Takvim günlüğü ..
    Haberin oldumu bilmiyorum ama pembe etkinlikte eş'in ben oldum :)
    mail adresinin bulamadım sayfanda, cicileydiblog@hotmail.com adresine adres bilgilerini yazarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı sabahlar cicileydi'm =)
      Tabi ki de oldu, olmaz mı... Hemen yazıyor ve seni de kocaman öpüyorum,
      Sevgiyle,

      Sil
  6. canım çok çok geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşursun umarım..
    koltugunda pek bir rahat görünüyor canım..
    bu arada bende mimledim seni :)

    YanıtlaSil

dosttan nameler...